Pagina 3 van 4 Het actief uitbellen naar prospectsVerkoop van producten en zakelijke diensten Wij kunnen uw producten of diensten verkopen aan potentiële klanten, zowel op de zakelijke als op de particuliere markt. Op deze manier heeft uw organisatie de mogelijkheid om zich volledig te richten op de verbetering, uitvoering en levering van uw producten en/of diensten. Business to consumer Dit wil zeggen dat wij ondersteuning kunnen bieden in het zakendoen met de consument. Deze ondersteuning kan gebaseerd zijn op allerlei aspecten, die per bedrijf kunnen verschillen. Business to business Bij business to business draait het allemaal om onderling zakendoen tussen verschillende bedrijven. Wij kunnen u hierbij op alle vlakken ondersteuning bieden, zodat het voor u makkelijker wordt om de weg naar andere bedrijven te openen. Marktonderzoeken/ enquêtes klanttevredenheidsonderzoeken en imagometingen Uw markt is constant in beweging. Daarom is het voor u noodzakelijk om te weten wat de consument wil. Met behulp van bovenstaande diensten kunt u ontdekken wat de trends zijn en waar vraag naar is, daar kunt u dan uw producten en diensten op afstemmen. Tevens kunt u bekijken wat een klant van u verwacht of van uw bedrijf vindt, ook dit kunt u dan weer doorvoeren binnen uw bedrijf. Acquisitie Waarschijnlijk wilt u dat uw producten en diensten voortdurend afgenomen worden. Om dit te kunnen realiseren is het daarom van belang dat alle potentiële klanten op de hoogte zijn van hetgeen dat u hen kan bieden. Dit kunt u bereiken door het voeren van een goede, constante acquisitie. Welke vorm van acquisitie voor u het meest interessant is, is afhankelijk van de producten en diensten die door uw bedrijf geleverd worden. Wij kunnen hierbij de ondersteuning bieden die u zoekt. (Logistiek) inplannen van agenda’s Afspraken maken en het logistiek inplannen van agenda’s zijn dagelijks terugkerende werkzaamheden binnen een bedrijf. Vaak blijkt dat juist deze zaken enorm veel tijd in beslag nemen. Wij kunnen ondersteuning bieden bij het maken van afspraken en het logistiek inplannen van agenda’s, zodat u en uw werknemers al hun tijd en aandacht kunnen besteden aan zaken die echt belangrijk zijn voor het behalen van de omzet. Follow-up en responsverhoging Wanneer uw bedrijf kiest voor het versturen van informatie, het plaatsen van een advertentie of het aanbieden van een product of dienst, is het noodzakelijk dat er voldoende mensen in huis zijn om de responses die hierop binnenkomen op te vangen. Echter, vaak blijkt dat niet iedere ontvanger van een mailing, naar aanleiding hiervan, contact opneemt. Om echter het optimale resultaat te kunnen behalen, bieden wij de mogelijkheid om na te bellen op mailings die door uw bedrijf verzonden zijn.
|